•  
  • Нэвтрэх
  • Бүртгүүлэх
    •           Нийлүүлэгч
    •           Захиалагч
  • Төлөвлөлт
  • Тендер шалгаруулалт
    • Тендерийн урилга
    • Тендер шалгаруулалтын үр дүн
    • ЭТТ-н нүүрс тээврийн тендерийн урилга
    • ТТ-н нүүрс тээврийн тендерийн урилга
    • Оролцогчийн жагсаалт
    • Захиалагчийн жагсаалт
    • Эрхээ хязгаарлуулсан этгээдийн бүртгэл
    • Өнөөдөр зарлагдсан урилга
    • Өөрчлөлтийн хүсэлт гаргасан урилгууд
  • Гэрээ
  • Мэдээ
  • Хууль эрхзүй
    • Журам
    • Тендерийн жишиг баримт бичиг
    • Бусад жишиг баримт бичиг
    • Азийн хөгжлийн банкны жишиг баримт бичиг
    • Жишиг техникийн тодорхойлолт
  • Цахим дэлгүүр
    • Цахим дэлгүүр
    • Монголд үйлдвэрлэв 2017
    • Монголд үйлдвэрлэв 2018
  • Сургалт
    • Гарын авлага
    • Сертификат эзэмшигч
    • Цахим сургалт
    • Шалгалтанд бүртгүүлэх
  • Ашигт малтмал
    • Сонгон шалгаруулалтын урилга
    • Сонгон шалгаруулалтын явц
    • Сонгон шалгаруулалтын үр дүн
    • Сонгон шалгаруулалттай холбоотой мэдээ мэдээлэл
  • Төлөвлөлт
  • Тендер шалгаруулалт
    • Тендерийн урилга
    • Тендер шалгаруулалтын үр дүн
    • ЭТТ-н нүүрс тээврийн тендерийн урилга
    • ТТ-н нүүрс тээврийн тендерийн урилга
    • Оролцогчийн жагсаалт
    • Захиалагчийн жагсаалт
    • Эрхээ хязгаарлуулсан этгээдийн бүртгэл
    • Өнөөдөр зарлагдсан урилга
    • Өөрчлөлтийн хүсэлт гаргасан урилгууд
  • Гэрээ
  • Мэдээ
  • Хууль эрхзүй
    • Журам
    • Тендерийн жишиг баримт бичиг
    • Бусад жишиг баримт бичиг
    • Азийн хөгжлийн банкны жишиг баримт бичиг
    • Жишиг техникийн тодорхойлолт
  • Цахим дэлгүүр
    • Цахим дэлгүүр
    • Монголд үйлдвэрлэв 2017
    • Монголд үйлдвэрлэв 2018
  • Сургалт
    • Гарын авлага
    • Сертификат эзэмшигч
    • Цахим сургалт
    • Шалгалтанд бүртгүүлэх
  • Ашигт малтмал
    • Сонгон шалгаруулалтын урилга
    • Сонгон шалгаруулалтын явц
    • Сонгон шалгаруулалтын үр дүн
    • Сонгон шалгаруулалттай холбоотой мэдээ мэдээлэл
  •  
  • Мэдээ мэдээлэл
“УЛААНБААТАР ХОТЫН ТӨВ ЦЭВЭРЛЭХ БАЙГУУЛАМЖИЙГ ШИНЭЭР БАРИХ ТӨСӨЛ”-ИЙН ТӨСӨЛ ХЭРЭГЖҮҮЛЭХ НЭГЖИЙН САНХҮҮГИЙН АЖИЛТАН СОНГОН ШАЛГАРУУЛАЛТЫН ЗАР

ОНЦЛОХ МЭДЭЭ | 2025-05-13 10:11:31

ЗАРЛАЛ

ОНЦЛОХ МЭДЭЭ | 2025-05-12 14:50:58

ТӨРИЙН ХУДАЛДАН АВАХ АЖИЛЛАГААНЫ СУДАЛГААНЫ АСУУЛТ

ОНЦЛОХ МЭДЭЭ | 2025-05-02 18:01:35

Мэдээ

“УЛААНБААТАР ХОТЫН ТӨВ ЦЭВЭРЛЭХ БАЙГУУЛАМЖИЙГ ШИНЭЭР БАРИХ ТӨСӨЛ”-ИЙН ТӨСӨЛ ХЭРЭГЖҮҮЛЭХ НЭГЖИЙН САНХҮҮГИЙН АЖИЛТАН СОНГОН ШАЛГАРУУЛАЛТЫН ЗАР

 

“УЛААНБААТАР ХОТЫН ТӨВ ЦЭВЭРЛЭХ БАЙГУУЛАМЖИЙГ ШИНЭЭР БАРИХ ТӨСӨЛ”-ИЙН ТӨСӨЛ ХЭРЭГЖҮҮЛЭХ НЭГЖИЙН

САНХҮҮГИЙН АЖИЛТАН СОНГОН

ШАЛГАРУУЛАЛТЫН ЗАР

 

ЕРӨНХИЙ ЗОРИЛГО

 

“Улаанбаатар хотын төв цэвэрлэх байгууламжийг шинээр барих төсөл”-ийн Төсөл хэрэгжүүлэх нэгжийн төслийн удирдлагын баримт бичиг болон төслийн хөрөнгийг үр ашигтай, зориулалтын дагуу төлөвлөх, тайлагнах санхүүгийн ажилтан сонгон шалгаруулахад оршино.

 

АЖЛЫН ХАМРАХ ХҮРЭЭ

 

1."Улаанбаатар хотын төв цэвэрлэх байгууламжийг шинээр барих төсөл”-ийн төсөл хэрэгжүүлэх нэгжийн үйл ажиллагааны төлөвлөгөө, санхүүгийн төлөвлөгөөний дагуу хэрэгжилтийг хангаж ажиллах, санхүүгийн төлөвлөгөө боловсруулах, гүйцэтгэлийн мэдээ тайлан бэлтгэх, тайлагнах;

 

2.Төслийн хөрөнгийн зарцуулалтын төлбөр тооцоог санхүүжүүлэгчийн шаардлагад  нийцүүлэн шуурхай зохион байгуулж гүйцэтгэх, төслийн хөрөнгийг үр ашигтай, зориулалтын дагуу зарцуулах;

 

3.Төслийн үйл ажиллагааны урсгал зардал, хөрөнгө оруулалтын гүйцэтгэлийг санхүүжүүлэх, дотоодын татвар (гааль, НӨАТ)-ын чөлөөлөлтийг шийдвэрлүүлэх, холбогдох байгууллагуудтай зээл ашиглалт, санхүүжилтийн тооцоог нийлж, тайлагнах болон төслийн хүрээнд бий болсон хөрөнгийн өмчлөлийн жагсаалтыг санхүүжилттэй холбогдуулан нэгтгэн гаргах;

 

4.Төслийн санхүүгийн менежмент, үйл ажиллагааг улсын секторын нягтлан бодох бүртгэлийн олон улсын стандарт болон олон улсын санхүүгийн байгууллагын зааврын дагуу үнэн зөв бүртгэж, цаг хугацаанд нь тайлагнах, төслийн санхүүгийн тайланд бие даасан хараат бус аудитын байгууллагаар аудит хийлгэх;

 

5.Төслийн нэгжийн удирдлагыг бодит, үнэн зөв мэдээллээр хангаж, мэргэжлийн дэмжлэг үзүүлэн ажиллах;

 

6.Шаардлагатай бусад ажлыг хийж гүйцэтгэх.

 

АЖЛЫН БАЙРАНД ТАВИГДАХ ШААРДЛАГА

 

Боловсрол:

 

  • Бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй.

 

Мэргэжил:  

 

  • Нягтлан бодох бүртгэл.

 

Туршлага:

 

  • Мэргэжлээрээ 10-аас доошгүй жил ажилласан туршлагатай байх;
  • Хяналт-шинжилгээ, үнэлгээ, дотоод аудитын зохих сургалтад хамрагдсан бол давуу тал болно;
  • Мэргэжлээрээ төсөл хөтөлбөрт ажиллаж байсан бол давуу тал болно.

 

Ур чадвар:

 

  • Мэргэшсэн нягтлан бодогч байх;
  • Санхүүгийн болон холбогдох баримт бичиг боловсруулах ур чадвартай байх;
  • Компьютерын албан хэрэгцээний MS Office, санхүүгийн программ болон бусад шаардлагатай программыг эзэмшсэн байх;
  • Удирдан зохион байгуулах, багаар ажиллах, ажлын ачаалал даах чадвартай байх.

 

ОРОЛЦОГЧДОД ШААРДАГДАХ БАРИМТ БИЧИГ

 

            Мэдүүлэг гаргагч нь шаардлага хангаж байгааг нотлох дараах баримтыг дарааллын дагуу бүрдүүлж ирүүлнэ. Үүнд:

 

            1.Төрийн албан хаагчийн анкет (бүрэн бөглөсөн байх);

            2.Иргэний үнэмлэхийн хуулбар хувь, эсхүл иргэний үнэмлэхийн лавлагаа                                  (e-mongolia);

            3.Боловсролын диплом, гэрчилгээний хуулбар;

            4.Мэргэшлийн үнэмлэхийн хуулбар;

            5.Ажилласан хугацаа болон ажил эрхлэлтийг гэрчлэх баримт (Нийгмийн даатгалын шимтгэл төлөлтийн талаарх лавлагаа, ажилд томилогдсон, чөлөөлөгдсөн тушаал (байж болно)-ын хуулбар;

            7.Өмнөх буюу одоогийн ажлын газрын тодорхойлолт байж болно;

            8.Мэргэжлийн ур чадвар, туршлагыг нотлох бусад мэдээлэл, баримт.

 

Санамж: Хэрэв дээрх баримm бичгээс аль нэг байхгүй тохиолдолд сонгон шалгаруулалтын материалын бүрдэл дутуу гэж үзэн тэнцээгүйд тооцно.

 

Дээрх шаардлагыг хангасан Монгол Улсын иргэн шаардлагатай баримт бичгийг бүрэн бүрдүүлж, дараах хаягаар дугтуйлан, 2025 оны 05 дугаар сарын 14-ний өдрийн 12:30 цагаас өмнө ирүүлнэ үү.

 

Хаяг: Улаанбаатар, Чингэлтэй дүүрэг 4 дүгээр хороо Барилгачдын талбай-3, Засгийн газрын XII байр 314 тоот

 

Тодруулга авах утас: 51-261718, 51-263319

 

 

 

ХОТ БАЙГУУЛАЛТ, БАРИЛГА, ОРОН

СУУЦЖУУЛАЛТЫН ЯАМ

2025-05-13 10:11:31
ЗАРЛАЛ

     

  Төрийн худалдан авах ажиллагааны газрын www.tender.gov.mn цахим системийн 7979-000 утасны дугаар 7599-3333 болж өөрчлөгдсөн тул цаашид систем хэрэглэгч та бүхэн тус дугаараар холбогдож зөвлөгөө, мэдээллээ авна уу. 

 

ТӨРИЙН ХУДАЛДАН АВАХ АЖИЛЛАГААНЫ ГАЗАР

 

 

 

2025-05-12 14:50:58
ТӨРИЙН ХУДАЛДАН АВАХ АЖИЛЛАГААНЫ СУДАЛГААНЫ АСУУЛТ

        Энэхүү судалгаа нь төрийн худалдан авах ажиллагаанд оролцогчдын “мэргэжил, ур чадвар, ажлын дадлага туршлага, худалдан авах ажиллагаагаар мэргэшсэн байдал болон худалдан авах ажиллагааг зохион байгуулах, хэрэгжүүлэх үйл ажиллагааны үр дүн хоорондын харилцан хамаарал”-д дүн шинжилгээ хийх замаар цаашид “төрийн худалдан авах ажиллагааны бодлогын үр нөлөөг нэмэгдүүлэх” зорилгоор хийгдэж байна.

        Судалгаанд МУ-ын Статистикийн тухай хуулийн 22 дугаар зүйлд зааснаар мэдээллийн нууцыг хадгалах ба судалгааны дүнг зөвхөн судалгааны зорилгын дагуу ашиглана. Дараах линк дээр дарж судалгаанд оролцоно уу. 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdnICb0rwzUHpJXDfgDmFTSgHOXtgATV42QmvdwXR8eL3CP9Q/viewform?usp=dialog

СУДАЛГААНД ОРОЛЦСОНД БАЯРЛАЛАА!

2025-05-02 18:01:35
ЗАХИАЛАГЧИД БАЙГУУЛЛАГУУДАД

Мэдээлэл ирүүлэх тухай

 

Тус газар нь Төрийн хэмнэлтийн тухай хуулийн 14.1-д “төрийн болон орон нутгийн өмчийн хөрөнгөөр бараа, ажил, үйлчилгээ худалдан авах тухай хуульд заасан захиалагч нь тухайн жилд худалдан авах 10 сая төгрөгөөс дээш өртөг бүхий бараа, ажил, үйлчилгээний жагсаалтыг цахим дэлгүүрт байршуулах хүсэлтийг өмнөх онд худалдан авсан тоо хэмжээ, нэгж үнийн хамт төрийн худалдан авах ажиллагааны асуудал хариуцсан төрийн захиргааны байгууллагад хүргүүлнэ” гэж заасны дагуу захиалагчийн тодорхой хугацаанд давтамжтай худалдан авдаг, эсхүл байнгын хэрэгцээтэй бараа, үйлчилгээг Төрийн болон орон нутгийн өмчийн хөрөнгөөр бараа, ажил, үйлчилгээ худалдан авах тухай хуулийн 37.1.1-д заасны дагуу захиалагчийн худалдан авах бараа, үйлчилгээний хэрэгцээ шаардлагыг хангах бараа нийлүүлэгч, үйлчилгээ үзүүлэгчийг сонгон шалгаруулж, шалгарсан оролцогчтой ерөнхий гэрээ байгуулан, цахим дэлгүүрт бүртгэдэг.

 

Ерөнхий гэрээний аргаар худалдан авах тендер шалгаруулалтыг зохион байгуулж, цахим дэлгүүрт бүртгээгүй бараа, үйлчилгээний хувьд захиалагч Төрийн болон орон нутгийн өмчийн хөрөнгөөр бараа, ажил, үйлчилгээ худалдан авах тухай хуулийн 31.1-д зааснаар төсөвт өртөгт үндэслэн тендер шалгаруулалтын бусад аргын дагуу худалдан авах ажиллагааг зохион байгуулахаар зохицуулсан бөгөөд тус хуулийн 54 дүгээр зүйлд заасан бүртгэлийн тогтолцоог хөтлөхөд уг мэдээлэл шаардлагатай байна.

 

Иймд захиалагч байгууллагууд өмнөх онд худалдан авсан бараа, үйлчилгээний тоо хэмжээ, нэгж үнийн мэдээллийг хавсралтад заасан маягтаар MS Excel файлаар гаргаж, /sarantuya@tender.gov.mn/ цахим шуудангаар ирүүлнэ үү.

 

Хавсралт: ... хуудастай.

Хасвралттай дараах холбоосоор дамжин танилцана уу. 

2025-04-23 10:48:59
CONSULTING SERVICE RECRUITMENT NOTICE

Published Date on the ADB CMS: 1 April 2025

Loan No. and Title: Loan-4307 MON: Aimags and Soums Green Regional Development Investment Program, Tranche 1

Package No. and Title: PIO2: Project Implementation Technical Assistance for Output 2

Consultant Type: Firm

Consultant Source: International

Country of Assignment: Mongolia

Deadline of Submitting EOI via the ADB

Consulting Management System (CMS): 1 May 2025 11:59 PM (Manila Time (GMT+8)); Selection No. 209941

The Government of Mongolia has received financing from the Asian Development Bank (ADB), Green Climate Fund (GCF) and European Investment Bank (EIB) toward the cost of the Aimags and Soums Green Regional Development Investment Program (ASDIP). Part of this financing will be used for payments under the consulting service contract named above.

A. Scope of work

A consulting firm will be engaged using the quality- and cost-based selection (QCBS) method and full technical proposal procedure, with a quality–cost ratio of 90:10. The consulting service is estimated to require a total of 496 person-months, comprising 52 months of international Key experts and 444 person-months of national experts (196 for Key Experts and 248 for Non-Key Experts). The consulting services are expected to cover the entirety of Tranche 1, which is a four-year period. The consultant shall ensure that all tasks, deliverables, and reports are carried out in full compliance with and alignment to the requirements of ADB, EIB, and GCF and applicable national requirements.

The consultant team is expected to demonstrate expertise and experience in various relevant areas, including but not limited to:

(i) Sustainable agriculture and market development;

(ii) Agriculture-livestock value chains;

(iii) Digital innovations and technologies;

(iv) Environmental sustainability and climate action;

(v) Agriculture infrastructure and water management;

(vi) Policy and program implementation.

B. Detailed Tasks

The consulting service will support and prioritize low-carbon, climate-resilient, and energy-efficient technology, and sustainable rangeland and agricultural management appropriate for the cold-dry climatic conditions of Mongolia. The consultant shall execute the tasks according to the following five scopes:

1) Scope 1: Development of a Market-Driven, Integrated, Cost-Efficient, and Climate-Resilient Livestock Supply Chain Organization.

2) Scope 2: Competitive, Low-Carbon, and Export-Oriented Value-Added Production, Agribusiness, and SME Development.

3) Scope 3: Sustainable and Climate-Resilient Rangeland and Animal Welfare Management.

4) Scope 4: Strengthening Animal Health and Breeding Services for Enhanced Productivity.

5) Scope 5: Improving Irrigation Systems and Infrastructure to Enhance Livestock Forage Production.

C. Application Submission Procedure

All interested consulting firms shall submit their Expression of Interest (EOI) via ADB Consultant Management System (CMS) on or before 1 May 2025 11:59 PM (Manila Time (GMT+8)); Weblink: www.csrn.adb.org; Selection No. 209941

Online submission will be accepted only.

For more information, please contact the ASDIP PIU at

Suite 1005, MN Tower, Chingeltei District, Ulaanbaatar,

Tel: +976 77660116 Email: procurement@asdip.mn

2025-04-01 10:08:04
Invitation to Submit Proposals

Country: Mongolia

Project: Ulaanbaatar District Heating Project

EBRD Project ID: 49511

Client: Ulaanbaatar District Heating SOE

Contract: Package 2.3 New heating pipelines 2xDN400 for Tolgoit area

Type of Contract: Works

Procurement Method: Open competitive procedure, Single-Stage, without Prequalification

Procurement Process ID: 36947095

Deadline for submission of proposals: 02/05/2025 09:00 UK time

This invitation to submit proposals follows the general procurement notice for the project, published https://www.ebrd.com/work-with-us/procurement/notices.html on 9 January 2023.

The Client has received financing from the European Bank for Reconstruction and Development (the “Bank”), and intends using part of the proceeds towards the cost of the contract stipulated in this invitation.

The procurement process will be carried out in accordance with the Bank’s Procurement Policies and Rules dated May 2022.

The procurement process is open to participants from any country.

The Client now invites proposals for the following contract (the “Contract”), to be funded from the above proceeds:

Under the contract "New heating pipelines 2xDN400 for Tolgoit area” the Contractor shall construct a new heating pipeline of 85 pair meters of 2Ø500mm pre-insulated pipelines from Tk-13 to Tk-14, 795 pair meters of 2Ø400mm pre-insulated pipelines from Tk-14 to VC-15, a total of 880 pair meters by the design. Including the installation of heating pre-insulated pipelines, valves, and equipment. Within the frame of the construction work, the Contractor shall construct 1 water discharge chamber and 15 new valve chambers from the current existing VC-1. Also, complete consequent rehabilitation and landscaping works such as asphalt-concrete paved roads, pavements, sidewalks, cast concrete roads, and restoring green structures.

A full description of the procurement process, evaluation methodology, eligibility and qualification requirements for participants, as well as the terms and conditions and requirements of the Contract are contained in the procurement document for the Contract, which can be obtained by contacting the Client.

The procurement document may be downloaded from the Internet using the following link: https://ecepp.ebrd.com/ (EBRD Client E-Procurement Portal ECEPP) free of charge.

Ministry of Energy

Ulaanbaatar District Heating SOE

2025-03-17 14:44:22
Захиалагч байгууллагын анхааралд

Эм, эмнэлгийн хэрэгслийн тухай хууль /Шинэчилсэн найруулга/-ийг 2024 оны 10 дугаар сарын 01-ний өдрөөс дагаж мөрдөж эхэлснээр Эрүүл мэндийн салбарын ханган нийлүүлэх тусгай зөвшөөрлийн төрөлд өөрчлөлт орсонтой холбоотойгоор Худалдан авах ажиллагааны цахим системд тус салбарын тусгай зөвшөөрлийн мэдээллийг бүртгэх боломжгүй байгаа тул Төрийн болон орон нутгийн өмчийн хөрөнгөөр бараа, ажил, үйлчилгээ худалдан авах тухай хуулийн 15.2-т “Цахим системээр дамжуулан шалгах боломжтой, түүнчлэн хууль тогтоомжид зааснаар эрх бүхий байгууллагаас хөтөлж, бүрдүүлсэн мэдээллийн санд байгаа олон нийтэд нээлттэй мэдээллийг нотлох баримтаар ирүүлэхийг оролцогчоос шаардахгүй” гэж заасны дагуу эрүүл мэндийн салбарын тусгай зөвшөөрлийн мэдээллийг “Зөвшөөрлийн цахим систем” /https://license.mn/ болон Нийтийн мэдээллийн ил тод байдлын тухай хуульд заасан нийтийн мэдээллээс шалгаж, тендерийг хянан үзэхийг Төрийн болон орон нутгийн өмчийн хөрөнгөөр бараа, ажил, үйлчилгээ худалдан авах тухай хуулийн 49.4.1-д заасны дагуу захиалагчид мэдэгдэж байна.

2025-03-14 10:58:56
“УЛААНБААТАР ХОТЫН ТӨВ ЦЭВЭРЛЭХ БАЙГУУЛАМЖИЙГ ШИНЭЭР БАРИХ ТӨСӨЛ”-ИЙН ТӨСӨЛ ХЭРЭГЖҮҮЛЭХ НЭГЖИЙН БАРИЛГЫН ИНЖЕНЕРИЙН СОНГОН ШАЛГАРУУЛАЛТЫН ЗАР

“Улаанбаатар хотын төв цэвэрлэх байгууламжийг шинээр барих төсөл”-ийн төсөл хэрэгжүүлэх нэгжийн барилгын инженерийн сонгон шалгаруулалтын зарыг хүргүүлж байна. Зарын дэлгэрэнгүй мэдээлэлтэй хавсралтаас танилцана уу.

2025-02-27 09:02:13
САНАЛ АВАХ ТУХАЙ

Монгол Улсын Засгийн газрын 2024-2028 оны үйл ажиллагааны хөтөлбөрт заасан төрийн худалдан авах ажиллагааны бодлогыг шинэчлэх зорилгын хүрээнд 3.2.1-д заасны дагуу Төрийн болон орон нутгийн өмчийн хөрөнгөөр бараа, ажил, үйлчилгээ худалдан авах тухай хууль /Шинэчилсэн найруулга/-ийн  төслийг боловсрууллаа. Холбогдох хуулийн төсөлтэй танилцаж, саналаа өгнө үү.

Санал авах хуулийн төсөл:

2025-02-21 11:00:29
INVITATION TO BID

Loan Agreement No.:

MON-P11

IFB No:

MJEED-B5-20250210

Description:

Science and engineering equipment for laboratories

Announcement date:

10 February 2025

Closing date/deadline:

11 April 2025, 11:00 AM hours (Ulaanbaatar time)

The Government Implementing Agency- General Authority for Education through the Project Implementation Unit (PIU) invites sealed Bids from eligible and qualified Bidders for the Procurement of Science and Engineering Equipment for the Mongolian University of Science and Technology (MUST), National University of Mongolia (NUM), and Mongolian University of Life Sciences (MULS). The Bidding consists of 6 packages.

Bidders are required to submit offers for all items in a package; failure to do so will render a bid non-responsive. Bids will be evaluated on a package basis; one contract per package will be awarded. Domestic preferences are not permitted.

The International Competitive Bidding will be conducted through procedures per the applicable Guidelines for Procurement under Japanese ODA Loans, and is open to all Bidders from eligible source countries, as defined in the Loan Agreement. The bidding procedures are based on the use of the Single Stage - Two Envelopes method and the bidders should submit the bidding documents with one (1) original and two (2) copies in 2 separate envelopes for a package, together with their electronic digital data at the same time. The technical bid containing the technical specifications, and the financial bid containing price information shall be submitted in separate envelopes. The bid shall be delivered to the PIU no later than 11 April 2025, 11:00 AM Ulaanbaatar time, and must be accompanied by the following bid securities.

Packages

Name of Packages

Amount of Bid Security
in USD

Package-1

Joint Research equipment (MULS JR-1)

5000

Package-2

Joint Research equipment (MULS JR-2)

5300

Package-3

Educational equipment for Natural Science Laboratories (NUM Edu-1)

6300

Package-4

Educational equipment for Natural Science Laboratories (NUM Edu-2)

5300

Package-5

Educational equipment for Natural Science Laboratories (NUM Edu-3)

6700

Package-6

Research and educational laboratory equipment (MUST JR & Edu)

3100

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The bid shall be opened on the same day at 11:30 AM hours Ulaanbaatar time at the Government Implementing Agency- General Authority for Education office. Bidders or their authorized representatives may attend the bid opening. Bids received after the stipulated date and time will not be accepted under any circumstances.

A complete set of Bidding Documents may be purchased by interested Bidders on the submission of a written application to the address below between the hours of 9:00 am to 12:00 noon or from 13:30 to 17:00 hours on the days from 10 February 2025 and upon payment of a non-refundable fee One Hundred Thousand Tugriks (MNT100,000). The method of payment must be in the form of a bank transfer.

Key qualifications for bidders are:

  1. No record of non-performing contracts since the 1st of January, 2022.
  2. No litigation history against the bidder since the 1st of January, 2022.
  3. Financial reports of the last 3 years (2022, 2023, and 2024) with positive net worth.
  4. The minimum average annual turnover and financial resources are required to be at least USD151,000 for Package-1; USD160,000 for Package-2; USD190,000 for Package-3; USD160,000 for Package-4; USD200,000 for Package-5; and USD93,000 for Package-6;  
  5. General experience as a supplier for at least 3 years starting the 1st of January, 2022.
  6. Specific experience in similar scientific equipment since the 1st of January, 2022.

Contact person: Ms. G. Ankhtuya, Procurement Officer
Higher Engineering Education Development (M-JEED) Project

Project Implementation Unit (PIU)
Mongolian National University of Science and Technology, Central Library, Room 606, Ulaanbaatar

Tel: 976 11 315563, E-mail: piu1000engineers@gmail.com

The bank information for bidders paying from outside the purchaser’s country

Account name:

MOF, 100900015003

Account number:

340101868003

Beneficiary’s bank:

State bank of Mongolia, Ulaanbaatar, Mongolia

SWIFT code:

STBMMNUB

Correspondent bank:

Name: China Construction bank, New York Branch

Address: 1095 Avenue of Americas 33rd floor New York, NY10036

SWIFT code:

PCBCUS33

Account number:

6752012955660

 

The bank information for bidders paying within the purchaser’s country

Bank name:

State Treasury Bank

Account number:

100900015410

Beneficiary’s name:

Government Implementing Agency- General Authority for Education

2025-02-10 10:01:58
Invitation for Bids

Date:

7 February 2025

Grant/Loan No.

and Title:

0672/3844/3843 MON:  Improving Access to Health Services for Disadvantaged Groups Investment Program - Tranche 1

Contract No. and Title:

G24: Medical Equipment for Uvs Aimag General Hospital

Lot 1:  Diagnostic Imaging Equipment

Lot 2:  Endoscopy Equipment

Lot 3:  Surgical Emergency Intensive Care and Other Equipment

Deadline for Submission of Bids:

21 March 2025 at 10:00 AM (Ulaanbaatar Time)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. The Government of Mongolia has received financing from the Asian Development Bank (ADB) toward the cost of Improving Access to Health Services for Disadvantaged Groups Investment Program - Tranche 1, and it intends to apply part of the proceeds of this financing to payments under the contract named above. Bidding is open to Bidders from eligible source countries of ADB.
  1. The Ministry of Health (formerly Ministry of Health and Sports) (“the Purchaser”) invites sealed bids from eligible bidders for the supply of G24: Medical Equipment for Uvs Aimag General Hospital (“the Goods”).
  1. Open competitive bidding – International advertisement will be conducted in accordance with ADB’s Single-Stage: One-Envelope Bidding Procedure and is open to all bidders from eligible countries as described in the Bidding Document.
  1. Only eligible Bidders with the following key qualifications defined in the Bidding Document may participate in this bidding:
  1.       Financial Position:

Soundness of the Bidder’s financial position showing long-term profitability demonstrated through audited annual financial statements (balance sheet, income statement) for the last three years (2022, 2023, 2024).

b) Average Annual Turnover:

Minimum average annual turnover of:

  1. Lot 1: 2,800,000 USD;
  2. Lot 2: 1,500,000 USD; and  
  3. Lot 3: 3,300,000 USD calculated as total payments received by the Bidder for contracts completed or under execution over the last three (3) years (2022, 2023, 2024).

c) Contractual Experience:

Number of contracts 3 (three) of each lot successfully completed as main Supplier within the last three (3) years (2022, 2023, 2024). Average value of contracts shall be at least:

  1. Lot 1: 1,120,000 USD;
  2. Lot 2: 600,000 USD; and
  3. Lot 3: 1,320,000 USD.

Nature and complexity of these contracts should be comparable to the subject contracts such as:

  1. Lot 1: Diagnostic Imaging Equipment (not included endoscopic equipment);
  2. Lot 2: Diagnostic Endoscopy Equipment (flexible endoscopy); and
  3. Lot 3: ICU, Emergency and Surgical Equipment.

d) Technical Experience:

The Bidder shall demonstrate that the goods offered have:

  1. been sold a minimum of 3 units of similar type and specification over the last three

(3) years (2022, 2023, 2024); and

2. been in operation for a minimum of three (3) years (2022, 2023, 2024).

e) Cash-flow Capacity:

The Bidder shall submit evidence of its availability of or access to liquid assets, lines of credit, and other finances sufficient to meet any possible cash flow requirement which may arise during the execution of the contract. The minimum amount of this availability of financial resources must be:

  1. Lot 1: 240,000 USD;
  2. Lot 2: 125,000 USD; and
  3. Lot 3: 275,000 USD.

f) Litigation History:

All pending claims, arbitration, or other litigation shall represent in total not more than fifty (50) percent of the Bidder’s net worth.

g) Personnel Requirements:

The bidder shall employ at least five (5) or more Biomedical Engineers with at least five (5) years’ working experience in medical equipment field. These Engineers personnel shall have at least bachelor’s degree in Biomedical Engineering and Electronics Engineering or higher. It is necessary to submit an Engineer's notarized copy of the educational diploma must be submitted with an official translation. The Biomedical Engineers must be trained in manufacturer’s installation, maintenance and service. Specially for Lots 1 and 2 at least two (2) Engineers must be system administrator certificated engineer. Notarized original copy of all training certificates and confirmation letter of training center must be submitted.

  1. To obtain further information and inspect the Bidding Documents, bidders should contact:

           

Employer

:

Ministry of Health

Attention

:

Mrs. Yumchmaa.A, Project Procurement Officer

Street Address

:

Olympic Street 2, Extension of Government Building VIII, Ministry of Health

Floor/Room No.

:

Floor 3, Room No. 304

City

:

Ulaanbaatar

ZIP Code

:

11000

Country

:

Mongolia

Telephone No.

:

+976 11 329369

E-mail Address

:

procurement2@hsdp.org

6.         To purchase the Bidding Documents in English, eligible bidders should

  • Write to the address above requesting the Bidding Documents for G24: Medical Equipment for Uvs Aimag General Hospital
  • Pay a nonrefundable fee of MNT 350,000 or USD 100 by direct deposit to the Bank account stated below:

For foreign transfers:

For domestic transfers:

Payee’s Name          

:

Improving Access to Health Services for Disadvantaged Groups Investment Program

Payee’s Name          

:

Improving Access to Health Services for Disadvantaged Groups Investment Program

Payee’s Address       

:

Government Building-8, Olympic Street-2, Ulaanbaatar-48, Mongolia-210648

Payee’s Address       

:

Government Building-8, Olympic Street-2, Ulaanbaatar-48, Mongolia-210648

Bank Name 

:

State Bank of Mongolia

Ulaanbaatar, Mongolia

Bank Name 

:

State Treasury

Payee’s Account No.

:

106000076051 (USD)

Payee’s Account No.

:

100900011878 (MNT)

SWIFT Code

:

STBMMNUB

 

 

 

Correspondent Bank

 

 

 

Bank Name 

:

Kookmin Bank

 

 

 

SWIFT Code

:

CZNBKRSE

 

 

 

Account No.

:

7968USD019

 

 

 

  • The document will be sent by e-mail (electronically). No liability will be accepted for loss or late delivery.

7.         Deliver your bid to the following address:  

Employer

:

Ministry of Health

Attention

:

Mrs. Yumchmaa.A, Project Procurement Officer

Street address

:

Olympic Street 2, Extension of Government Building VIII, Ministry of Health

Floor/Room No.

:

Floor 2, Room No. 203

City

:

Ulaanbaatar

ZIP code

:

11000

Country

:

Mongolia

  • on or before the deadline: 21 March 2025 at 10:00 AM (Ulaanbaatar time) and
  • together with a Bid Security as described in the Bidding Document.
  • Bids will be opened promptly after the deadline for bid submission in the presence of Bidders’ representatives who choose to attend.

8.         When comparing Bids, Domestic Preference will be applied as stipulated in the Bidding Document.

2025-02-07 07:05:17
Санал авах тухай

Сангийн сайдын тушаалаар батлагдсан захиргааны хэм хэмжээний дараах актуудад өөрчлөлт оруулах тухай тушаалын төсөлд санал авч байна. Холбогдох саналаа 2025 оны 02 дугаар сарын 28-ны өдрийн дотор Сангийн яамны Хууль, эрх зүйн газрын Худалдан авах ажиллагааны бодлогын хэлтэс  (Утас: 267416, giikhnaran_g@mof.gov.mn, nomingerel_d@mof.gov.mn)-ирүүлнэ үү.
 
Санал авах захиргааны хэм хэмжээ актын төсөл 
 
№ 
Баталсан огноо 
Тушаалын дугаар 
Тушаалын нэр 
Өөрчлөлтийн төрөл 
  1.  
2023.12.25 
А/248 
Цахим системээр худалдан авах ажиллагаа зохион байгуулах, түүний тасралтгүй, аюулгүй ажиллагааг хангах журам 
Нэмэлт, өөрчлөлт оруулах тухай 
  1.  
2023.12.25 
А/251 
Худалдан авах ажиллагааны мэргэшүүлэх сургалт эрхлэх байгууллага, түүний багш, ажилтанд тавигдах шаардлага, мэргэшүүлэх сургалтын хөтөлбөр шалгалтын журам 
Шинэчлэн батлах тухай 
  1.  
2023.12.25 
А/253 
Тендер шалгаруулалтын гомдол хянан шийдвэрлэх журам 
Нэмэлт, өөрчлөлт оруулах тухай 
  1.  
2023.12.25 
А/257 
Гэрээ шууд байгуулах аргаар бараа, ажил, үйлчилгээ худалдан авах тендер шалгаруулалтын жишиг баримт бичиг /хоёрдугаар хавсралт/ 
Нэмэлт, өөрчлөлт оруулах тухай 
  1.  
2023.12.25 
А/258 
Бараа худалдан авах тендер шалгаруулалтын жишиг баримт бичиг 
Нэмэлт, өөрчлөлт оруулах тухай 
  1.  
2023.12.25 
А/259 
Ажил гүйцэтгүүлэх тендер шалгаруулалтын жишиг баримт бичиг 
Шинэчлэн батлах тухай 
  1.  
2023.12.25 
А/260 
Үйлчилгээ авах тендер шалгаруулалтын жишиг баримт бичиг 
Шинэчлэн батлах тухай 
  1.  
2023.12.25 
А/261 
Харьцуулалтын аргаар бараа худалдан авах, ажил гүйцэтгүүлэх, үйлчилгээ авах тендер шалгаруулалтын жишиг баримт бичиг 
Шинэчлэн батлах тухай 
  1.  
2023.12.25 
А/262 
Ерөнхий гэрээний аргаар бараа, үйлчилгээ худалдан авах тендер шалгаруулалтын жишиг баримт бичиг 
Нэмэлт, өөрчлөлт оруулах тухай 
 
 

САНГИЙН ЯАМНЫ ХУУЛЬ, ЭРХ ЗҮЙН ГАЗАР

ХУДАЛДАН АВАХ АЖИЛЛАГААНЫ БОДЛОГЫН ХЭЛТЭС

2025-01-27 10:10:50
VACANCY ANNOUNCEMENT

PIU MONITORING AND EVALUATION SPECIALIST

Contract: Full-time for 1 year with possible extension based on performance.

Location: Ulaanbaatar, Mongolia

The Objective of the Assignment

The objective of a Monitoring and Evaluation Specialist is to ensure implementation of the project Design Monitoring Framework (DMF) and updating of the Project Performance Monitoring System (PPMS). Core roles include maintaining regular monitoring of the project progress and collecting relevant evidence for preparation of the project progress and completion reports. The specialist will take overall responsibility to monitor and assess milestones of the project and prepare the project quarterly, annual and completion reports along with PIU.

Detailed Task and/or Expected outputs

Specific tasks include, but may not be limited to:

(i) Monitor the implementation of the DMF and Gender Action Plan, and update the PPMS; and assist PIU in maintaining the data collection system related to consulting services and civil works.

(ii) Monitor and coordinate with key stakeholders the timely and quality implementation of the project;

(iii) Monitor, update and ensure compliance with the PPMS based on the project DMF and Gender Action Plan;

(iv) Prepare an annual M&E plan of the project and ensure its timely implementation;

(v) Verify data quality and accuracy and undertake corrective measures as necessary;

(vi) Provide technical inputs and support to key stakeholders including the project steering committee;

(vii) Preparation of the project quarterly and annual reports in timely and quality manners; and monitor and report the EA’s compliance with the Loan/Grant Agreement through quarterly and annual progress reports;

(viii) Support the PIU to review the quality of deliverables by all consultants;

(ix) Monitor the utilization of the grant funds for intended purposes;

(x) Identify bottlenecks and problems affecting smooth implementation of the project and propose remedial measures to PIU, EA and ADB;

(xi) Prepare the project quarterly and annual progress reports with PIU’s inputs; and

(xii) Upon completion of the project, prepare the Project Completion Report along with the PIU following ADB’s requirements.

(xiii) Support the PIU in proper planning and timely implementation of the project, including contract management, and identification and mitigation of potential risks;

Minimum Qualification Requirement

The Monitoring and Evaluation Specialist shall have (i) at least Masters’ degree in business administration, computer sciences, social sciences, economics or other relevant disciplines; (ii) minimum of 8 years in the field of administration and management, and monitoring and evaluation of the organization; (iii) excellent English and Mongolian oral and written skills; and (iv) good team player and excellent interpersonal and communication skills.

APPLICATION PROCEDURE

Deadline: All documents should be submitted both through the e-mail below and in person to the following contact address before 5:00 PM on 22 January 2025.

i Curriculum vitae in English and Mongolian, with recent photo taken within the last 6 months,

ii Copies of diplomas and relevant certificates with English translation,

iii Copy of national citizenship ID,

iv Copies of the Labor and Social Insurance books (first page and subsequent pages indicating the employment mobility),

v Reference or recommendation letters from current and/or previous employer,

vi Cover letter in English.

The submitted documents will not be returned to the applicants. Incomplete applications would not be considered. Only short-listed candidates will be contacted.

Contact address:

Chingeltei District, J.Sambuu Street

MN tower, 10th floor # 1005

Ulaanbaatar 15141, Mongolia.

Tel: +976-77660116, +976-91917179

E-mail: procurement@asdip.mn

2025-01-09 14:32:22
VACANCY ANNOUNCEMENT

PIU SENIOR PROCUREMENT SPECIALIST

The Aimags and Soums Green Regional Development Investment Program is seeking a Senior Procurement Specialist for the Ulaanbaatar - Central PIU.

The Objective of the Assignment

The objective of a Senior Procurement Specialist is to ensure project procurement compliance with relevant guidelines and approved plans, coordinate with specialists and advisors, update plans as needed, assist procurement and recruitment, liaise with ADB, monitor progress, evaluate performance, and support Project Completion Report preparation.

Contract: Full-time for 1 year with possible extension based on performance.

Location: Ulaanbaatar

Detailed Tasks and/or Expected Output

Under the direction of the PIU coordinator, the Senior Procurement Specialist will

(i) ensure that procurement under the project is carried out in accordance with ADB guidelines and the procurement plan and its updates approved by ADB and the government;

(ii) plan and manage procurement activities including the establishment of bid evaluation committees, preparation of bid documents and cost estimates, invitation for bids, bidders’ inquiries, bid evaluation, preparation of bid evaluation minutes and reports, preparation of contract negotiations with selected bidders, and submissions for ADB’s review in accordance with the project procurement plan and ADB’s guidelines and procedures;

(iii) collaborate with other specialists and consultants;

(iv) update the procurement plan and have it approved by the executing and implementing agency if necessary;

(v) prepare procurement documents such as bidding documents including technical specifications for goods, works and services to be procured through national competitive bidding and shopping, bid evaluation minutes and reports, contracts, and other submission documents for ADB’s review;

(vi) provide all necessary procurement support to executing and implementing agencies, as well as evaluation and selection committees;

(vii) cooperate with executing and implementing agencies, and ADB in the preparation of documents such as advertisements, shortlists, bidding documents, evaluations, draft contracts, and notices of selection;

(viii) properly prepare and review all procurement documents that need to be reviewed and approved by ADB, and ensure that the latest guidelines, templates, and forms are used;

(ix) together with the other PIU staff and in coordination with the executing and implementing agencies and other relevant stakeholders, arrange inspections of goods, works, and services being procured, as well as inspections of their delivery, storage, and distribution to the final destination to ensure timely availability and proper reception, installation, testing, and user training; ensure that the quality of the procured goods are verified against the specifications before signing acceptance documents for the goods;

(x) together with the financial management specialist/accountant, ensure that all the procured goods are properly labeled and entered into the project financial management/accounting system;

(xi) monitor the procurement and consultant selection process for compliance with the procurement schedule, notify executing and implementing agencies in the event of any delays, and propose, if necessary, remedial action; and

(xii) collect and maintain complete records of procurement and consultant recruitment activities under the project for audits and references by ADB and the government; and make timely entry of information on all the contracts under the project into MOF’s management information systems.

(xiii) Any other tasks as needed.

Minimum Qualification Requirements

- A Bachelor's degree or higher in a relevant field such as finance, law, business management, accounting, engineering, logistics, or a related field.

- A minimum of 5 years of experience in donor-financed or state procurement (goods, works, and services).

- Holding an A3 National Certificate of Public Procurement.

- Having prior experience working with donor-financed and/or large-scale projects.

- Proven understanding and knowledge of the relevant procurement laws and regulations of the Government of Mongolia.

- Proficiency in Microsoft Office.

- Proficiency and excellency in both written and oral English.

- Having prior experience of contract administration and management would be an advantage.

Application Procedure

Deadline: All documents should be submitted both through the e-mail below and in person to the following contact address before 5:00 PM on 22 January 2025.

(i) Curriculum vitae in English and Mongolian, with recent photo taken within the last 6 months,

(ii) Copies of diplomas and relevant certificates with English translation,

(iii) Copy of national citizenship ID,

(iv) Copies of the Labor and Social Insurance books (first page and subsequent pages indicating the employment mobility),

(v) Reference or recommendation letters from current and/or previous employer,

(vi) Cover letter in English.

The submitted documents will not be returned to the applicants. Incomplete applications would not be considered. Only short-listed candidates will be contacted.

 

Contact address:

Chingeltei District, J.Sambuu Street

MN tower, 10th floor # 1005

Ulaanbaatar 15141, Mongolia.

Tel: +976-77660116, +976-91917179

E-mail: procurement@asdip.mn

2025-01-09 14:30:01
ТӨСЛИЙН ЗОХИЦУУЛАГЧИЙН СОНГОН ШАЛГАРУУЛАЛТЫН ЗАР

ТӨСЛИЙН ЗОХИЦУУЛАГЧИЙН СОНГОН ШАЛГАРУУЛАЛТЫН ЗАР 

 

Ерөнхий зорилго 

 “Улаанбаатар хотын төв цэвэрлэх байгууламжийг шинээр барих төсөл”-ийн үр дүнтэй хэрэгжүүлж дуусгах, төсөл хэрэгжүүлэх нэгжийн үйл ажиллагааг хариуцан удирдлага, зохицуулалтаар хангаж ажиллана. 

 Ажлын хамрах хүрээ 

 1. “Улаанбаатар хотын төв цэвэрлэх байгууламжийг шинээр барих төсөл”-ийн хэрэгжилтийг нэгдсэн төлөвлөлт, зохион байгуулалтаар хангах, төслийн нэгжийн үйл ажиллагааг мэргэжил, арга зүйгээр удирдан зохицуулах;  

2. Төслийн барилга байгууламжийн угсралт, туршилт, тохируулга, зүгшрүүлэлтийн ажлыг хууль тогтоомж, норм, нормативын баримт бичиг, зураг төслийн дагуу гүйцэтгүүлэх, хянах, иж бүрэн ашиглалтад оруулах ажлыг хариуцан зохион байгуулах, холбогдох байгууллагуудтай хамтран ажиллах; 

3. Төсөл хэрэгжүүлэгч (ХББОСЯ)-ыг шаардлагатай мэдээ, мэдээллээр тогтмол хангах, өгөгдсөн үүрэг, даалгаврыг хэрэгжүүлэх, биелэлтийг тайлагнах; 

4. Төслийн ажилтнуудын гэрээний биелэлтэд хяналт тавьж, хэрэгжилтийг хугацаанд нь бүрэн хангуулах. 

 Ажлын байранд тавигдах шаардлага 

 Боловсрол: Магистр ба түүнээс дээш боловсролын зэрэгтэй.  

 Мэргэжил: Барилгын инженер /0732/, Иргэний ба үйлдвэрийн барилгын инженер /07320/,  

Туршлага: Мэргэжлээрээ 12-оос доошгүй жил ажилласан байх, Гадаадын болон олон улсын зээл, буцалтгүй тусламжийн төсөлд оролцон ажиллаж байсан бол давуу тал болно. 

Ур чадвар: -Төслийн үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах ажлын туршлагатай байх; 

  • Баримт бичиг боловсруулах, асуудал шийдвэрлэх, техник, технологийн шийдлийг тодорхойлох;  

  • Өөрийн мэдлэг чадвар, өөрт байгаа мэдээллийг баг хамт олонтой хуваалцаж хамтран ажиллах; 

  • Бусадтай харилцан итгэл төрүүлэхүйц ажил хэрэгч, нээлттэй харилцааг бий болгох; 

  • Багаар ажиллах чадвартай байх. 

  • Англи хэлний ярих болон бичих зохих түвшний чадвартай байх; 

  • Мэдээллийн технологийн хэрэглээний программ хангамж, тоног төхөөрөмжийг ажиллуулах, ашиглах мэдлэг, чадвартай байх; 

  • Цэвэрлэх байгууламж, инженерийн шугам сүлжээний чиглэлээр зураг төсөл боловсруулах болон барилга угсралтын ажлын туршлагатай байх. 

Оролцогчдод шаардагдах баримт бичиг: 

Мэдүүлэг гаргагч нь шаардлага хангаж буйг нотлох дараах баримтыг дарааллын дагуу бүрдүүлж ирүүлнэ.  

Үүнд: 

  • Анкет /Төрийн албаны зөвлөлийн 2022 оны 600 дугаар тогтоолын 2 дугаар хавсралт /-ийн дагуу бүрэн бөглөсөн байх; 

  • Товч намтар; 

  • Иргэний үнэмлэхийн хуулбар; 

  • Боловсролын диплом, гэрчилгээ; 

  • Мэргэшлийн үнэмлэх; 

  • Ажилласан хугацаа болон ажил эрхлэлтийг гэрчлэх баримт /Нийгмийн даатгал, хөдөлмөрийн дэвтэр/-ийн хуулбар; 

  • Өмнөх буюу одоогийн ажлын газрын тодорхойлолт/байж болно/, мэргэжлийн ур чадвар, туршлагыг нотлох мэдээлэл, баримт. 

 Санамж: Хэрэв дээрх барим бичгийн аль нэг нь байхгүй тохиолдолд сонгон шалгаруулалтын материалын бүрдэл дутуу гэж үзэн тэнцээгүйд тооцно.   

Дээрх шаардлагыг хангасан сонирхогч этгээд шаардлагатай баримт бичгийг дараах хаягт дугтуйлж ирүүлнэ үү.   

Улаанбаатар, Чингэлтэй дүүрэг 4-р хороо Барилгачдын талбай 3, Засгийн газрын 12 байр. 

Баримт бичиг ирүүлэх хугацаа: 2025 оны 01 дүгээр сарын 06-ны өдрийн 10:00 цагаас өмнө ирүүлнэ. 

Тодруулга авах утас: 51-261718 

 

ХОТ БАЙГУУЛАЛТ, БАРИЛГА, ОРОН СУУЦЖУУЛАЛТЫН ЯАМ 

 

 

 

2024-12-27 15:03:10
Тендерийн урилга

Огноо: 2024 оны 12 дугаар сарын 24-ны өдөр

Зээлийн дугаар ба нэр: 0672/3844/3843-MON: “Эмзэг бүлгийн иргэдийн эрүүл мэндийн тусламж үйлчилгээний хүртээмжийг сайжруулах хөрөнгө оруулалтын хөтөлбөр” – I үе шат

Гэрээний дугаар ба нэр: БА15: Чингэлтэй дүүргийн 19 хорооны өрхийн эрүүл мэндийн төвд газрын гүний дулааны эх үүсвэрийг ашиглах зураг төсөл боловсруулах, барих ажил

Тендерийн материал

ирүүлэх огноо: 2025 оны 2 дугаар сарын 10-ны өдөр (Улаанбаатарын цаг)

1. Монгол Улс Засгийн Газар нь Азийн хөгжлийн банк (АХБ), Харилцан кредит олгох механизмын Японы сан (ХКОМЯС)-аас “Эмзэг бүлгийн иргэдийн эрүүл мэндийн тусламж үйлчилгээний хүртээмжийг сайжруулах хөрөнгө оруулалтын хөтөлбөр” I үе шат төслийг санхүүжүүлэх зорилгоор энэхүү санхүүжилтийг хүлээн авсан бөгөөд уг хөрөнгөөр дээр дурдсан гэрээний төлбөрийг санхүүжүүлэх зорилготой болно. Тендер шалгаруулалт нь АХБ-ны эрх бүхий орны тендерт оролцогчдод нээлттэй байна.

2. Эрүүл мэндийн яам (“Захиалагч”) нь эрх бүхий тендерт оролцогчийг Чингэлтэй дүүргийн 19 хорооны өрхийн эрүүл мэндийн төвд газрын гүний дулааны эх үүсвэрийг ашиглах зураг төсөл боловсруулах, барих (“Ажил гэх”) ажлыг хийж гүйцэтгэх, дуусгах тухай битүүмжилсэн санал ирүүлэхийг урьж байна.

3. Нээлттэй өрсөлдөөнт тендер шалгаруулалт (олон улсад зарлан мэдээлэх)-ыг АХБ-ны нэг үе шаттай: нэг дугтуйт горимын дагуу зохион байгуулах ба тендерийн баримт бичигт заасан эрх бүхий орны бүх тендерт оролцогчдод нээлттэй байна.

4. Энэхүү тендер шалгаруулалтад зөвхөн дор дурдсан чадварын үндсэн шаардлагыг хангасан эрх бүхий тендерт оролцогч оролцоно. Үүнд:

· Санхүүгийн үзүүлэлт:

Тендерт оролцогчийн одоогийн санхүүгийн чадавхийг харуулах үүднээс сүүлийн 3 жилийн (2021, 2022, 2023) аудитаар баталгаажуулсан санхүүгийн тайлан, эсхүл тендерт оролцогчийн харьяа орны хуулиар аудитаар баталгаажуулахыг үл шаардсан бол захиалагчийн зөвшөөрөх бусад хэлбэрийн санхүүгийн тайланг илгээнэ. Тендерт оролцогчийн цэвэр хөрөнгийн доод хэмжээг нийт актив хөрөнгө ба нийт өр төлбөрийн зөрүүгээр тооцох ба сүүлийн жилийн энэ зөрүү нь ашигтай байна.

· Барилгын ажлын жилийн дундаж борлуулалт:

Сүүлийн 3 жилд (2021, 2022, 2023) хэрэгжиж байгаа эсхүл хэрэгжиж дууссан гэрээт ажлын хүрээнд хийгдсэн нийт баталгаат төлбөрийн дүнгээр тооцож гаргасан ажлын жилийн дундаж борлуулалтын доод хэмжээ 260,000.00 (Хоёр зуун жаран мянган) ам.доллар байна.

· Санхүүгийн нөөц хөрөнгийн шаардлага:

Тендерт оролцогч нь одоо хэрэгжиж буй гэрээний үүргийн дүнг оруулаагүй хэмжээгээр 65,000.00 (Жаран таван мянган) ам.долларын санхүүгийн чадварын шаардлагыг хангах хүрэлцээтэй санхүүгийн нөөц хөрөнгөтэй байх.

· Төрөл ба хэмжээгээр төстэй гэрээний туршлага:

Сүүлийн 3 жилд 2021, 2022, 2023) амжилттай эсхүл үндсэнд нь гүйцэтгэж дуусгасан, мөн санал болгож буй ажилтай ижил төстэй нэгээс доошгүй гэрээт ажилд оролцсон байх, ингэхдээ тендерт оролцогчийн тухайн ажилд оролцсон ажлын үнэлгээ нь 156,000.00 (Нэг зуун тавин зургаан мянган) ам.доллараас доошгүй байх.

· Үндсэн үйл ажиллагааны барилгын ажлын туршлага:

(i) Газрын гүний дулааны эх үүсвэрийн зураг төсөл боловсруулсан туршлагатай байх

(ii) 40кВт-ын хүчин чадалтай газрын гүний дулааны эх үүсвэрийн зураг төсөл боловсруулсан, тоног төхөөрөмж нийлүүлж, суурилуулан ашиглалтад хүлээлгэн өгсөн туршлагатай байх

(iii) Газрын доорх дулааны судалгааг хийж байсан туршлагатай байх

(iv) ISO9001 чанарын менежментийн системийн гэрчилгээтэй байх

5. Дэлгэрэнгүй мэдээлэл авах болон тендерийн баримт бичигтэй танилцах сонирхолтой эрх бүхий тендерт оролцогч нь дараах хаягаар хандана:.

Захиалагч : Эрүүл мэндийн яам

Харилцах ажилтан : Н.Бямбасүрэн, Төслийн ХАА-ны ажилтан

Хаяг : СБД, Олимпийн гудамж 2, Засгийн газрын VIII байр, Эрүүл мэндийн яамны өргөтгөл

Давхар/Өрөө : 3 давхар, 304 тоот

Хот : Улаанбаатар

Зип код : 11000

Улс : Монгол Улс

Утас : 976-11-329369

Цахим шуудангийн хаяг : procurement@hsdp.org

6. Англи хэл дээр боловсруулсан тендерийн баримт бичгийг авах хүсэлтэй тендерт оролцогч нь дээр дурдсан хаягаар хандан БА15: Чингэлтэй дүүргийн 19 хорооны өрхийн эрүүл мэндийн төвд газрын гүний дулааны эх үүсвэрийг ашиглах зураг төсөл боловсруулах, барих ажлын тухай албан хүсэлт гаргаж, үл буцаан олгох нөхцөлөөр 40 (Дөчин) ам.доллар эсвэл 150,000.00 (Нэг зуун тавин мянган) төгрөгийн төлбөрийг хийнэ. Төлбөрийн нөхцөл нь доорх дансаар дамжуулан шилжүүлсэн байна.

Гадаад шилжүүлэг: Дотоод шилжүүлэг:

Payee’s

Name : Improving Access to Health Services for Disadvantaged Groups Investment Program Дансны нэр : ЭБИЭМТҮХСХОХ МОН3843

Bank Name : State Bank of Mongolia Ulaanbaatar, Mongolia Банкны нэр : Төрийн сан

Payee’s

Account No. : 106000076051 (USD) Дансны дугаар : 100900011878 (MNT)

SWIFT

Code : STBMMNUB

Correspondent Bank

Bank Name : Kookmin Bank

SWIFT

Code : CZNBKRSE

Account No. : 7968USD019

7. Тендерийг тендер хүлээн авах эцсийн хугацаа 2025 оны 2 дугаар сарын 10-ны өдрийн 15 цаг 00 минутаас (Улаанбаатарын цагаар) өмнө Монгол улс, Улаанбаатар хот, Сүхбаатар дүүрэг, Олимпийн гудамж 2, Засгийн газрын VIII байр, Эрүүл мэндийн яамны өргөтгөл, 2-р давхар 203 тоот өрөөнд баримт бичигт шаардсан тендерийн баталгааны хамт ирүүлнэ. Тендер хүлээн авах эцсийн хугацаа дуусмагц тендерийг нэн даруй нээх ба тендерт оролцогчдын төлөөллийг өөрсдийнх нь хүсэлтээр байлцуулна.

8. Захиалагч нь тендерт оролцогчийн тендер бэлтгэх, хүргүүлэхтэй холбогдсон аливаа зардлыг хариуцахгүй.

2024-12-26 16:26:07
Тендерийн урилга

Огноо: 2024 оны 12 дугаар сарын 24-ны өдөр

Зээлийн дугаар ба нэр: 0672/3844/3843-MON: “Эмзэг бүлгийн иргэдийн эрүүл мэндийн тусламж үйлчилгээний хүртээмжийг сайжруулах хөрөнгө оруулалтын хөтөлбөр” – I үе шат

Гэрээний дугаар ба нэр: БА14: Хан-Уул дүүргийн 14 хорооны өрхийн эрүүл мэндийн төвд газрын гүний дулааны эх үүсвэрийг ашиглах зураг төсөл боловсруулах, барих ажил

Тендерийн материал

ирүүлэх огноо: 2025 оны 2 дугаар сарын 10-ны өдөр (Улаанбаатарын цаг)

1. Монгол Улс Засгийн Газар нь Азийн хөгжлийн банк (АХБ), Харилцан кредит олгох механизмын Японы сан (ХКОМЯС)-аас “Эмзэг бүлгийн иргэдийн эрүүл мэндийн тусламж үйлчилгээний хүртээмжийг сайжруулах хөрөнгө оруулалтын хөтөлбөр” I үе шат төслийг санхүүжүүлэх зорилгоор энэхүү санхүүжилтийг хүлээн авсан бөгөөд уг хөрөнгөөр дээр дурдсан гэрээний төлбөрийг санхүүжүүлэх зорилготой болно. Тендер шалгаруулалт нь АХБ-ны эрх бүхий орны тендерт оролцогчдод нээлттэй байна.

2. Эрүүл мэндийн яам (“Захиалагч”) нь эрх бүхий тендерт оролцогчийг Хан-Уул дүүргийн 14 хорооны өрхийн эрүүл мэндийн төвд газрын гүний дулааны эх үүсвэрийг ашиглах зураг төсөл боловсруулах, барих (“Ажил гэх”) ажлыг хийж гүйцэтгэх, дуусгах тухай битүүмжилсэн санал ирүүлэхийг урьж байна.

3. Нээлттэй өрсөлдөөнт тендер шалгаруулалт (олон улсад зарлан мэдээлэх)-ыг АХБ-ны нэг үе шаттай: нэг дугтуйт горимын дагуу зохион байгуулах ба тендерийн баримт бичигт заасан эрх бүхий орны бүх тендерт оролцогчдод нээлттэй байна.

4. Энэхүү тендер шалгаруулалтад зөвхөн дор дурдсан чадварын үндсэн шаардлагыг хангасан эрх бүхий тендерт оролцогч оролцоно. Үүнд:

· Санхүүгийн үзүүлэлт:

Тендерт оролцогчийн одоогийн санхүүгийн чадавхийг харуулах үүднээс сүүлийн 3 жилийн (2021, 2022, 2023) аудитаар баталгаажуулсан санхүүгийн тайлан, эсхүл тендерт оролцогчийн харьяа орны хуулиар аудитаар баталгаажуулахыг үл шаардсан бол захиалагчийн зөвшөөрөх бусад хэлбэрийн санхүүгийн тайланг илгээнэ. Тендерт оролцогчийн цэвэр хөрөнгийн доод хэмжээг нийт актив хөрөнгө ба нийт өр төлбөрийн зөрүүгээр тооцох ба сүүлийн жилийн энэ зөрүү нь ашигтай байна.

· Барилгын ажлын жилийн дундаж борлуулалт:

Сүүлийн 3 жилд (2021, 2022, 2023) хэрэгжиж байгаа эсхүл хэрэгжиж дууссан гэрээт ажлын хүрээнд хийгдсэн нийт баталгаат төлбөрийн дүнгээр тооцож гаргасан ажлын жилийн дундаж борлуулалтын доод хэмжээ 268,000.00 (Хоёр зуун жаран найман мянган) ам.доллар байна.

· Санхүүгийн нөөц хөрөнгийн шаардлага:

Тендерт оролцогч нь одоо хэрэгжиж буй гэрээний үүргийн дүнг оруулаагүй хэмжээгээр 67,000.00 (Жаран долоон мянган) ам.долларын санхүүгийн чадварын шаардлагыг хангах хүрэлцээтэй санхүүгийн нөөц хөрөнгөтэй байх.

· Төрөл ба хэмжээгээр төстэй гэрээний туршлага:

Сүүлийн 3 жилд 2021, 2022, 2023) амжилттай эсхүл үндсэнд нь гүйцэтгэж дуусгасан, мөн санал болгож буй ажилтай ижил төстэй нэгээс доошгүй гэрээт ажилд оролцсон байх, ингэхдээ тендерт оролцогчийн тухайн ажилд оролцсон ажлын үнэлгээ нь 160,000.00 (Нэг зуун жаран мянган) ам.доллараас доошгүй байх.

 

· Үндсэн үйл ажиллагааны барилгын ажлын туршлага:

(i) Газрын гүний дулааны эх үүсвэрийн зураг төсөл боловсруулсан туршлагатай байх

(ii) 800 мкв-аас багагүй талбайтай барилгын инженерийн шугам сүлжээний зураг төсөл (цахилгаан болон механикын) хийж байсан туршлагатай байх

(iii) 40кВт-ын хүчин чадалтай газрын гүний дулааны эх үүсвэрийн зураг төсөл боловсруулсан, тоног төхөөрөмж нийлүүлж, суурилуулан ашиглалтад хүлээлгэн өгсөн туршлагатай байх

(iv) Газрын доорх дулааны судалгааг хийж байсан туршлагатай байх

(v) ISO9001 чанарын менежментийн системийн гэрчилгээтэй байх

5. Дэлгэрэнгүй мэдээлэл авах болон тендерийн баримт бичигтэй танилцах сонирхолтой эрх бүхий тендерт оролцогч нь дараах хаягаар хандана:.

Захиалагч : Эрүүл мэндийн яам

Харилцах ажилтан : Н.Бямбасүрэн, Төслийн ХАА-ны ажилтан

Хаяг : СБД, Олимпийн гудамж 2, Засгийн газрын VIII байр, Эрүүл мэндийн яамны өргөтгөл

Давхар/Өрөө : 3 давхар, 304 тоот

Хот : Улаанбаатар

Зип код : 11000

Улс : Монгол Улс

Утас : 976-11-329369

Цахим шуудангийн хаяг : procurement@hsdp.org

6. Англи хэл дээр боловсруулсан тендерийн баримт бичгийг авах хүсэлтэй тендерт оролцогч нь дээр дурдсан хаягаар хандан БА14: Хан-Уул дүүргийн 14 хорооны өрхийн эрүүл мэндийн төвд газрын гүний дулааны эх үүсвэрийг ашиглах зураг төсөл боловсруулах, барих ажлын тухай албан хүсэлт гаргаж, үл буцаан олгох нөхцөлөөр 40 (Дөчин) ам.доллар эсвэл 150,000.00 (Нэг зуун тавин мянган) төгрөгийн төлбөрийг хийнэ. Төлбөрийн нөхцөл нь доорх дансаар дамжуулан шилжүүлсэн байна.

Гадаад шилжүүлэг: Дотоод шилжүүлэг:

Payee’s

Name : Improving Access to Health Services for Disadvantaged Groups Investment Program Дансны нэр : ЭБИЭМТҮХСХОХ МОН3843

Bank Name : State Bank of Mongolia Ulaanbaatar, Mongolia Банкны нэр : Төрийн сан

Payee’s

Account No. : 106000076051 (USD) Дансны дугаар : 100900011878 (MNT)

SWIFT

Code : STBMMNUB

Correspondent Bank

Bank Name : Kookmin Bank

SWIFT

Code : CZNBKRSE

Account No. : 7968USD019

7. Тендерийг тендер хүлээн авах эцсийн хугацаа 2025 оны 2 дугаар сарын 10-ны өдрийн 15 цаг 00 минутаас (Улаанбаатарын цагаар) өмнө Монгол улс, Улаанбаатар хот, Сүхбаатар дүүрэг, Олимпийн гудамж 2, Засгийн газрын VIII байр, Эрүүл мэндийн яамны өргөтгөл, 2-р давхар 203 тоот өрөөнд баримт бичигт шаардсан тендерийн баталгааны хамт ирүүлнэ. Тендер хүлээн авах эцсийн хугацаа дуусмагц тендерийг нэн даруй нээх ба тендерт оролцогчдын төлөөллийг өөрсдийнх нь хүсэлтээр байлцуулна.

8. Захиалагч нь тендерт оролцогчийн тендер бэлтгэх, хүргүүлэхтэй холбогдсон аливаа зардлыг хариуцахгүй.

2024-12-26 16:24:24
Тендерийн урилга

Огноо: 2024 оны 12 дугаар сарын 23-ны өдөр

Зээлийн дугаар ба нэр: 0672/3844/3843-MON: “Эмзэг бүлгийн иргэдийн эрүүл мэндийн тусламж үйлчилгээний хүртээмжийг сайжруулах хөрөнгө оруулалтын хөтөлбөр” – I үе шат

Гэрээний дугаар ба нэр: БА13: Сонгинохайрхан дүүргийн 26 хорооны өрхийн эрүүл мэндийн төвд газрын гүний дулааны эх үүсвэрийг ашиглах зураг төсөл боловсруулах, барих ажил

Тендерийн материал

ирүүлэх огноо: 2025 оны 2 дугаар сарын 10-ны өдөр (Улаанбаатарын цаг)

1. Монгол Улс Засгийн Газар нь Азийн хөгжлийн банк (АХБ), Харилцан кредит олгох механизмын Японы сан (ХКОМЯС)-аас “Эмзэг бүлгийн иргэдийн эрүүл мэндийн тусламж үйлчилгээний хүртээмжийг сайжруулах хөрөнгө оруулалтын хөтөлбөр” I үе шат төслийг санхүүжүүлэх зорилгоор энэхүү санхүүжилтийг хүлээн авсан бөгөөд уг хөрөнгөөр дээр дурдсан гэрээний төлбөрийг санхүүжүүлэх зорилготой болно. Тендер шалгаруулалт нь АХБ-ны эрх бүхий орны тендерт оролцогчдод нээлттэй байна.

2. Эрүүл мэндийн яам (“Захиалагч”) нь эрх бүхий тендерт оролцогчийг Сонгинохайрхан дүүргийн 26 хорооны өрхийн эрүүл мэндийн төвд газрын гүний дулааны эх үүсвэрийг ашиглах зураг төсөл боловсруулах, барих (“Ажил гэх”) ажлыг хийж гүйцэтгэх, дуусгах тухай битүүмжилсэн санал ирүүлэхийг урьж байна.

3. Нээлттэй өрсөлдөөнт тендер шалгаруулалт (олон улсад зарлан мэдээлэх)-ыг АХБ-ны нэг үе шаттай: нэг дугтуйт горимын дагуу зохион байгуулах ба тендерийн баримт бичигт заасан эрх бүхий орны бүх тендерт оролцогчдод нээлттэй байна.

4. Энэхүү тендер шалгаруулалтад зөвхөн дор дурдсан чадварын үндсэн шаардлагыг хангасан эрх бүхий тендерт оролцогч оролцоно. Үүнд:

· Санхүүгийн үзүүлэлт:

Тендерт оролцогчийн одоогийн санхүүгийн чадавхийг харуулах үүднээс сүүлийн 3 жилийн (2021, 2022, 2023) аудитаар баталгаажуулсан санхүүгийн тайлан, эсхүл тендерт оролцогчийн харьяа орны хуулиар аудитаар баталгаажуулахыг үл шаардсан бол захиалагчийн зөвшөөрөх бусад хэлбэрийн санхүүгийн тайланг илгээнэ. Тендерт оролцогчийн цэвэр хөрөнгийн доод хэмжээг нийт актив хөрөнгө ба нийт өр төлбөрийн зөрүүгээр тооцох ба сүүлийн жилийн энэ зөрүү нь ашигтай байна.

· Барилгын ажлын жилийн дундаж борлуулалт:

Сүүлийн 3 жилд (2021, 2022, 2023) хэрэгжиж байгаа эсхүл хэрэгжиж дууссан гэрээт ажлын хүрээнд хийгдсэн нийт баталгаат төлбөрийн дүнгээр тооцож гаргасан ажлын жилийн дундаж борлуулалтын доод хэмжээ 260,000.00 (Хоёр зуун жаран мянган) ам.доллар байна.

· Санхүүгийн нөөц хөрөнгийн шаардлага:

Тендерт оролцогч нь одоо хэрэгжиж буй гэрээний үүргийн дүнг оруулаагүй хэмжээгээр 65,000.00 (Жаран таван мянган) ам.долларын санхүүгийн чадварын шаардлагыг хангах хүрэлцээтэй санхүүгийн нөөц хөрөнгөтэй байх.

· Төрөл ба хэмжээгээр төстэй гэрээний туршлага:

Сүүлийн 3 жилд 2021, 2022, 2023) амжилттай эсхүл үндсэнд нь гүйцэтгэж дуусгасан, мөн санал болгож буй ажилтай ижил төстэй нэгээс доошгүй гэрээт ажилд оролцсон байх, ингэхдээ тендерт оролцогчийн тухайн ажилд оролцсон ажлын үнэлгээ нь 156,000.00 (Нэг зуун тавин зургаан мянган) ам.доллараас доошгүй байх.

· Үндсэн үйл ажиллагааны барилгын ажлын туршлага:

(i) Газрын гүний дулааны эх үүсвэрийн зураг төсөл боловсруулсан туршлагатай байх

(ii) 40кВт-ын хүчин чадалтай газрын гүний дулааны эх үүсвэрийн зураг төсөл боловсруулсан, тоног төхөөрөмж нийлүүлж, суурилуулан ашиглалтад хүлээлгэн өгсөн туршлагатай байх

(iii) Газрын доорх дулааны судалгааг хийж байсан туршлагатай байх

(iv) ISO9001 чанарын менежментийн системийн гэрчилгээтэй байх

5. Дэлгэрэнгүй мэдээлэл авах болон тендерийн баримт бичигтэй танилцах сонирхолтой эрх бүхий тендерт оролцогч нь дараах хаягаар хандана:.

Захиалагч : Эрүүл мэндийн яам

Харилцах ажилтан : Н.Бямбасүрэн, Төслийн ХАА-ны ажилтан

Хаяг : СБД, Олимпийн гудамж 2, Засгийн газрын VIII байр, Эрүүл мэндийн яамны өргөтгөл

Давхар/Өрөө : 3 давхар, 304 тоот

Хот : Улаанбаатар

Зип код : 11000

Улс : Монгол Улс

Утас : 976-11-329369

Цахим шуудангийн хаяг : procurement@hsdp.org

6. Англи хэл дээр боловсруулсан тендерийн баримт бичгийг авах хүсэлтэй тендерт оролцогч нь дээр дурдсан хаягаар хандан БА13: Сонгинохайрхан дүүргийн 26 хорооны өрхийн эрүүл мэндийн төвд газрын гүний дулааны эх үүсвэрийг ашиглах зураг төсөл боловсруулах, барих ажлын тухай албан хүсэлт гаргаж, үл буцаан олгох нөхцөлөөр 40 (Дөчин) ам.доллар эсвэл 150,000.00 (Нэг зуун тавин мянган) төгрөгийн төлбөрийг хийнэ. Төлбөрийн нөхцөл нь доорх дансаар дамжуулан шилжүүлсэн байна.

Гадаад шилжүүлэг: Дотоод шилжүүлэг:

Payee’s

Name : Improving Access to Health Services for Disadvantaged Groups Investment Program Дансны нэр : ЭБИЭМТҮХСХОХ МОН3843

Bank Name : State Bank of Mongolia Ulaanbaatar, Mongolia Банкны нэр : Төрийн сан

Payee’s

Account No. : 106000076051 (USD) Дансны дугаар : 100900011878 (MNT)

SWIFT

Code : STBMMNUB

Correspondent Bank

Bank Name : Kookmin Bank

SWIFT

Code : CZNBKRSE

Account No. : 7968USD019

7. Тендерийг тендер хүлээн авах эцсийн хугацаа 2025 оны 2 дугаар сарын 10-ны өдрийн 15 цаг 00 минутаас (Улаанбаатарын цагаар) өмнө Монгол улс, Улаанбаатар хот, Сүхбаатар дүүрэг, Олимпийн гудамж 2, Засгийн газрын VIII байр, Эрүүл мэндийн яамны өргөтгөл, 2-р давхар 203 тоот өрөөнд баримт бичигт шаардсан тендерийн баталгааны хамт ирүүлнэ. Тендер хүлээн авах эцсийн хугацаа дуусмагц тендерийг нэн даруй нээх ба тендерт оролцогчдын төлөөллийг өөрсдийнх нь хүсэлтээр байлцуулна.

8. Захиалагч нь тендерт оролцогчийн тендер бэлтгэх, хүргүүлэхтэй холбогдсон аливаа зардлыг хариуцахгүй.

2024-12-26 16:17:25
CONSULTING SERVICE RECRUITMENT NOTICE

Published Date on the ADB CMS: 25 December 2024

Loan No. and Title: Loan-4307 MON: Aimags and Soums Green Regional Development Investment Program, Tranche 1

Package No. and Title: PIO1: Project Implementation and Management Support and Policy Improvement

Consultant Type: Firm

Consultant Source: International

Country of Assignment: Mongolia

Deadline of Submitting EOI via the

ADB CMS: 24 January 2025 (11:59 PM); Selection No. 204891

The Government of Mongolia has received financing from the Asian Development Bank (ADB), Green Climate Fund (GCF) and European Investment Bank (EIB) toward the cost of the Aimags and Soums Green Regional Development Investment Program (ASDIP). Part of this financing will be used for payments under the consulting service contract named above.

A. Scope of work

The objective of the consulting service is to support the ASDIP implementation through (i) updates of feasibility study and Output 1 investments identified by the TRTA in 2019; (ii) overall coordination, implementation, management and supervision support for all phases of the Program including financial management, procurement, project safeguards and due diligence, gender and social dimensions, community engagement and stakeholder’s communication, institutional strengthening and capacity building support, monitoring and evaluation, and reporting to the Government of Mongolia (GOM), ADB, GCF, and EIB and preparation for Tranche 2 &3; and (iii) institutional strengthening and support in the policy formulation and sector road map implementation.

A consulting firm will be engaged using the quality- and cost-based selection (QCBS) method and full technical proposal procedure, with a quality–cost ratio of 90:10, for an estimated 866 person-months (56 international and 810 national) of consulting services. The consulting services are expected to cover the whole implementation period of Tranche 1, i.e. 6 years.

The consulting firm shall have experience working in rural and urban development areas, project and program feasibility study development, and project management and/or similar relevant experience related to this TOR, of at least five (5) years.

The consulting services will include, but will not necessarily be limited to, the services described in this terms of reference (TOR). Please refer to the detailed TOR uploaded in the ADB Consultant Management System (CMS).

B. Detailed Tasks

The consultant shall carry out the tasks as arranged with the following three activities:

(1) Activity 1: Updates, preparation and technical assistance for implementation of Output 1 investments.

(2) Activity 2: Support to the PIU on overall implementation, coordination and management of the Program; and

(3) Activity 3: Institutional capacity enhancement and support in policy formulation and

sector road map implementation.

C. Application Submission Procedure

All interested consulting firms shall submit their Expression of Interest (EOI) via ADB Consultant Management System (CMS) on or before 24 January 2025 (11:59 PM). Weblink: www.csrn.adb.org; Selection No. 204891.

Online submission will be accepted only.

For more information, please contact the ASDIP PIU at

Suite 1005, MN Tower, Chingeltei District, Ulaanbaatar,

Tel: +976 77660116 Email: procurement@asdip.mn

2024-12-25 16:15:26
ТУСЛАХ АЖИЛТНЫ СОНГОН ШАЛГАРУУЛАЛТЫН ЗАР

Ерөнхий зорилго Албан тушаалын зорилго: Төслийн нэгжийн албан хэрэг хөтлөлт, захиргааны дотоод ажлыг хариуцан гүйцэтгэх.  

 Ажлын хамрах хүрээ 

1. Төслийн нэгжийн баримт бичгийн бүрдлийг хангах, албан хэрэг хөтлөлтийн дүрэм, журам, зааврыг мөрдөн ажиллах, захиргааны дотоод ажлыг хариуцан гүйцэтгэх; 

2. Төсөл хэрэгжүүлэх нэгжийн албажих баталгаажсан баримт материалыг архивын нэгж болгон бүрдүүлж, хадгалах; 

3. Удирдлагаас өгсгөн үүрэг даалгавар, хариуцсан ажлын чиглэлээрх аливаа санал хүсэлтийг хугацаанд нь шуурхай, чанартай биелүүлж үр дүнг тайлагнаж ажиллах. 

  Ажлын байранд тавигдах шаардлага 

 Боловсрол: Бакалавр болон түүнээс дээш зэрэгтэй. 

 Мэргэжил: Төрийн удирдлага /041306/, Хүний нөөцийн менежмент /041304/. 

 Туршлага: Архив, албан хэрэг хөтлөлтийн ажлын туршлагатай. 

 Ур чадвар:  

  • Албан бичиг, шийдвэрийн төсөл боловсруулах чадвар эзэмшсэн байх; 

  • Кирил болон үндэсний бичгийн зөв бичих дүрмийн дагуу баримт бичиг боловсруулах чадвартай байх. 

 Оролцогчдод шаардагдах баримт бичиг: 

 Мэдүүлэг гаргагч нь шаардлага хангаж буйг нотлох дараах баримтыг дарааллын дагуу бүрдүүлж ирүүлнэ. Үүнд: 

• Анкет /Төрийн албан хаагчийн анкет Маягт №1/-ийн дагуу бүрэн бөглөсөн байх; 

• Товч намтар; 

• Иргэний үнэмлэхийн хуулбар; 

• Боловсролын диплом, гэрчилгээ; 

• Мэргэшлийн үнэмлэх; 

• Ажилласан хугацаа болон ажил эрхлэлтийг гэрчлэх баримт /Нийгмийн даатгал, хөдөлмөрийн дэвтэр/-ийн хуулбар; 

Өмнөх буюу одоогийн ажлын газрын тодорхойлолт / байж болно /, мэргэжлийн ур чадвар, туршлагыг нотлох  мэдээлэл, баримт. 

Санамж: Хэрэв дээрх баримт бичгийн аль нэг нь байхгүй тохиолдолд сонгон шалгаруулалтын материалын бүрдэл дутуу гэж үзэн тэнцээгүйд тооцно.   

Дээрх шаардлагыг хангасан сонирхогч этгээд шаардлагатай баримт бичгийг дараах хаягт дугтуйлж ирүүлнэ үү.   

Улаанбаатар, Чингэлтэй дүүрэг 4-р хороо Барилгачдын талбай 3, Засгийн газрын 12 байр. 318 тоот 

Баримт бичиг ирүүлэх хугацаа: 2024 оны 11 дүгээр сарын 4-ний өдрийн 10:00 цагаас өмнө ирүүлнэ. 

  ХОТ БАЙГУУЛАЛТ, БАРИЛГА, ОРОН СУУЦЖУУЛАЛТЫН ЯАМ 

АВТОМАТЖУУЛАЛТЫН ИНЖЕНЕРИЙН СОНГОН ШАЛГАРУУЛАЛТЫН ЗАР 

 Ерөнхий зорилго 

Албан тушаалын зорилго: Төслийн барилга байгууламжийн автоматжуулалтын чиглэлээр хөтөлбөр, төслийг боловсруулах, батлуулах, бодлогын удирдамжаар хангах, мэргэжил, арга зүйн дэмжлэг үзүүлэх, захиалагчийн хяналтын зөвлөгөө өгөх, барилга байгууламжийн автоматжуулалтын тоног төхөөрөмж угсралтад гэрээнд заасан стандарт, шаардлагад нийцүүлэн хяналт тавьж ажиллана. 

 Ажлын хамрах хүрээ 

1. Автоматжуулалтын зураг төсөв, хэмжих хэрэгсэл, удирдлагын төхөөрөмж, программ хангамж, сервер, мэдээллийн сангийн техникийн тодорхойлолтыг Монгол Улсын болон Олон Улсын холбогдох бусад хууль тогтоомж, норм, норматив, стандарт болон төслийн удирдлагын баримт бичиг, барилга байгууламжийн ТЭЗҮ-д нийцсэн эсэхэд хяналт тавьж, зөвлөгөө, дэмжлэг үзүүлж, шаардлагатай тохиолдолд залруулга хийлгэх, зөвшилцөх; 

2. Суурилуулах тоног төхөөрөмж, хэмжих хэрэгсэл, программуудыг төслийн холбогдох баримт бичиг стандартын шаардлага хангаж байгаа эсэхийг хянан үзэж угсралтын явцад хяналт тавих, фото зургаар баталгаажуулсан ил, далд ажлын актыг баталгаажуулах, шаардлагатай тохиолдолд үйлдвэрлэгчийн хяналт хийх; 

3. Автоматжуулалтын горим, системийн тохиргоо, хоорондын уялдаа холбоог нягтлан, программ хангамжууд, удирдлагын системийн туршилт тохируулгад хяналт тавих; 

4. Удирдлагаас өгсөн бусад чиг үүргийг хэрэгжүүлэх; 

Ажлын байранд тавигдах шаардлага 

Боловсрол: Бакалавр болон магистр, түүнээс дээш зэрэгтэй. 

Мэргэжил: КИП, Автоматик, электроник автоматжуулалтын инженер /0714/. 

Туршлага: Дээрх мэргэжлээр 5-с доошгүй жил ажилласан байх; Барилга, нийтийн аж ахуйн чиглэлээр үйл ажиллагаа эрхэлдэг төрийн болон хувийн байгууллагад ажилласан туршлагатай; 

Ур чадвар: Компьютерын албан хэрэгцээний MS Office, мэргэжлийн AutoCAD программыг  эзэмшсэн байх; англи хэлний зохих мэдлэгтэй байх;  

Оролцогчдод шаардагдах баримт бичиг: 

Мэдүүлэг гаргагч нь шаардлага хангаж буйг нотлох дараах баримтыг дарааллын дагуу бүрдүүлж ирүүлнэ. Үүнд: 

• Анкет /Төрийн албан хаагчийн анкет Маягт №1/-ийн дагуу бүрэн бөглөсөн байх; 

• Товч намтар; 

• Иргэний үнэмлэхийн хуулбар; 

• Боловсролын диплом, гэрчилгээ; 

• Мэргэшлийн үнэмлэх; 

• Ажилласан хугацаа болон ажил эрхлэлтийг гэрчлэх баримт /Нийгмийн даатгал, хөдөлмөрийн дэвтэр/-ийн хуулбар; 

             • Өмнөх буюу одоогийн ажлын газрын тодорхойлолт / байж болно /, мэргэжлийн ур чадвар, туршлагыг нотлох  мэдээлэл, баримт. 

Санамж: Хэрэв дээрх баримт бичгийн аль нэг нь байхгүй тохиолдолд сонгон шалгаруулалтын материалын бүрдэл дутуу гэж үзэн тэнцээгүйд тооцно. 

Дээрх шаардлагыг хангасан сонирхогч этгээд шаардлагатай баримт бичгийг дараах хаягт дугтуйлж ирүүлнэ үү.   

Улаанбаатар, Чингэлтэй дүүрэг 4-р хороо Барилгачдын талбай 3, Засгийн газрын 12 байр. 318 тоот 

Баримт бичиг ирүүлэх хугацаа: 2024 оны 11 дүгээр сарын 4-ний өдрийн 10:00 цагаас өмнө ирүүлнэ. 

 ХОТ БАЙГУУЛАЛТ, БАРИЛГА, ОРОН СУУЦЖУУЛАЛТЫН ЯАМ

2024-10-24 16:02:57
0 ээс 0 харагдаж байна
(Нийт: 0)
  • «
  • »

МОБАЙЛ АПП

ХОЛБООС

  • Сангийн яам
  • Төрийн худалдан авах ажиллагааны газар
  • Шилэн данс

ХОЛБОО БАРИХ

Хаяг: Монгол улс, Улаанбаатар хот-210349, Баянзүрх дүүрэг, Энхтайвны өргөн чөлөө, Засгийн газрын IX байр, Төрийн худалдан авах ажиллагааны газар
Утас: 7533-9999
И-мэйл: it@procurement.gov.mn
  • Нүүр хуудас
  • Open Data Rest API
  • Нийтлэг асуулт, хариулт
  • Хэрэглэгчийн хөтөч
  • Холбоо барих
  • Холбоос
© 2016-2021 Төрийн худалдан авах ажиллагааны газар
  e-Token авах
/Монпасс/
  e-Token авах
/Тридум/
Нийтлэг асуулт, хариулт Хэрэглэгчийн хөтөч Холбоо барих Холбоос Чат бот