Нээлт хийх огноо

2025-11-07
10:10

Хүлээн авах огноо

2025-11-07
10:00

Үлдсэн хугацаа

7 өдөр

Төв байрнууд болон Дархан дата төвийн кондишны үзлэг үйлчилгээ үзүүлэх

Захиалагч:
Төрийн банк
Тендер шалгаруулалтын төрөл:
Үйлчилгээ
Тендер шалгаруулалтын дугаар:
ТБ/20250203204
Урилгын дугаар:
ТБ/20250203204/07/01
Санхүүжилтийн эх үүсвэр:
Урсгал төсөв
Нийт төсөвт өртөг:
50,936,088 ₮
Тухайн онд санхүүжих төсөвт өртөг:
50,936,088 ₮
ХАА-ны мөрдөх журам:
Харьцуулалтын арга
Цахим тендер эсэх:
Хялбаршуулсан цахим
Тендерийн баримт бичгийн төлөв:
Тендер хүлээн авч байгаа

ТЕНДЕР ШАЛГАРУУЛАЛТЫН ЗАРЛАЛ

  
        Огноо: 2025-10-30
        Тендер шалгаруулалтын төрөл: Үйлчилгээ
        Тендер шалгаруулалтын нэр: Төв байрнууд болон Дархан дата төвийн кондишны үзлэг үйлчилгээ үзүүлэх
        Тендер шалгаруулалтын дугаар: ТБ/20250203204
        Нийт төсөвт өртөг:
        Тендер шалгаруулалтын арга: Нээлттэй
        Тендер шалгаруулалтын хураамж: 0 [Төгрөг]
                       
  1. 1. Төрийн банкнь тендер шалгаруулалтын баримт бичигт заасан шаардлага, шалгуур үзүүлэлт хангасан аж ахуй эрхлэгчийг тендер ирүүлэхийг урьж байна.
    2. Тендер шалгаруулалт нь дараах багцуудаас бүрдэнэ: Үгүй

    3.Тендерийг  2025 оны 11 -р сарын 07 -ны өдрийн 10 цаг 00 минут–аас өмнө тендер шалгаруулалтын баримт бичигт зааснаар илгээх ба тендерийг  2025 оны 11 -р сарын 07 -ны өдрийн 10 цаг 10 минут нээнэ.
    4.Тендерийн хувилбарт саналыг зөвшөөрөх эсэх: Зөвшөөрөхгүй
    5. Гадаадын этгээд тендер ирүүлэх эрхтэй эсэх: Эрхгүй
    6.Тендер нь түүнийг нээснээс хойш ажлын 30 ба түүнээс дээш өдрийн хугацаанд хүчинтэй байхаар тендерт заана.
    7.Тендерийн баталгаа шаардах эсэх: Шаардахгүй, 0
    8.Тендер шалгаруулалтыг урьдчилан зохион байгуулж байгаа эсэх: Үгүй
    9.Тендер шалгаруулалтыг хоёр үе шаттай зохион байгуулж байгаа эсэх:  Үгүй
Монгол, Улаанбаатар, Чингэлтэй дүүрэг, 1-р хороо , Бага тойруу 7/1, Төрийн банк, Худалдан авалтын үйл ажиллагааны хэлтэс, 11-310103, 
 
         [1] Тендер хүлээн авах эцсийн хугацаа дууссанаас хойш 1 цагийн дотор байна.